Mange spørsmål går igjen. Under finner du de aller vanligste. Noen av dem finner du fyldigere besvart via de
andre menyvalgene. Om du ikke finner ditt spørsmål her, så send oss gjerne en
E-mail

1) Er denne siden trygg å handle med kredittkort på?
Ja, all sensitiv informasjon sendes via SSL. 

2) Er tjenesten deres helt diskret og konfidensiell?
Det er den! Alle våre produkter pakkes inn i vanlige konvolutter fra posten uten våre kjennetegn. Betaler du med kredittkort vil man heller ikke kunne spore transaksjonen tilbake til LShop.

3) Selger dere kundenavn og adresser til andre selskaper?
Nei, så absolutt ikke, og det kommer vi aldri til å gjøre heller.

4) Hvor raskt kan jeg motta min bestilling? 
Forutsatt at vi ikke er utsolgt, tar hele bestillingsprosessen normalt 1-2 uker  i fra du sender oss din bestilling til du mottar pakken.
Er vi utsolgt kan det ta 4-5 uker før du har varen i posten.

5) Kan jeg bytte/returnere mitt produkt om det ikke er passende for meg?
Du kan når som helst i løpet av 25 dager returnere produktet du har kjøpt hos oss. Dette forutsetter at varen sendes i retur i samme stand den ble levert. Uåpnet.

6) Hva gjør jeg hvis produktet mitt har fabrikkfeil?
Da har du 90 dagers reklamasjonsrett.

7) Blir e-posten min fyllt med masse spam hvis jeg legger den igjen hos dere?
Nei, vi sender kun nyhetsbrev til de som selv har valgt å abonnere på det.

8)  
Hva er en verifiseringskode?
Verifiseringskoden (også kalt CVC2 kode) er en kode som er trykket på kredittkortet, for å bidra til økt sikkerhet. Avhengig av hvilket kort du betaler med så vil antall siffer i koden og plassering av denne være forskjellig:
Visa - Koden er plassert på baksiden av kortet. På slutten av signaturfeltet står en 7 sifret kode. De 3 siste sifrene er verifiseringskoden.
MasterCard - Koden er plassert på baksiden av kortet. På slutten av signaturfeltet står en 7 sifret kode. De 3 siste sifrene er verifiseringskoden.
Diners - Koden er plassert på baksiden av kortet. Det er de 3 siste sifrene i tallet som står i signaturfeltet.

American Express – Koden er plassert på forsiden av kortet. Koden er de 4 sifrene som er trykt ovenfor slutten av det pregede kortnummeret.

9) Jeg får en feilmelding når jeg taster inn kortnummeret mitt
Kontrollér kortnummer du har tastet inn én gang til. Er du sikker på at du ikke taster inn kontonummeret ditt?
Sjekk også at du har lagt inn riktig utløpsdato (måned og år), samt at verifiserngskoden (CVC2-koden) er korrekt (for mer informasjon om dette, se spørsmål ovenfor).

10) Jeg får beskjed om at det ikke oppnås kontakt med kortutsteder. Hva er galt?
Det kan være flere årsaker til dette. I de fleste tilfeller skyldes feilmeldingen brudd i kommunikasjonslinjene mot kortutsteder. Denne feilen er av forbigående karakter, og problemet vil normalt være løst ved å forsøke å betale på nytt etter et par minutter. Feilmeldingen skyldes ikke forhold ved ditt kredittkort.

 11) Jeg har glemt passordet mitt.
Gå under login siden og lohin vinduet står det med grå tekst "
Har du glemt passordet ditt?... Har du glemt passordet ditt?... Har du glemt passordet ditt?..."  Trykk på denne liken og oppgi din e-mail adresse som du oppga under registering. Vi sender deg så ditt passord på e-mail.

12) Hvordan ser jeg at rabatter har blitt trukket fra?
Alle rabatt-fratrekk ser du når du har logget inn og gått til kassa.

13) Hvordan betaler jeg?
Du kan velge mellom postoppkrav eller betaling med kort.

14) Har dere fått bestillingen min?
Vi sender deg en bekreftelse med e-post når vi har fått bestillingen din.  Det tar normalt under 1 minutt.

15) Får jeg en ordrebekreftelse?
Vi sender deg en ordrebekreftelse med e-post.Det tar normalt under 1 minutt.

16) Kan jeg følge pakken min?
Ja, På ordrebekreftelsen ligger det en link hvor du kan gå inn å følge med på din bestilling.

 17) Hvordan blir jeg modell hos dere?
Alle våre modeller kommer fra ulike modellbyråer. Er du interessert i modellarbeid kan du henvende deg til et proffesjonelt modellbyrå eller formidling.